wtorek, 14 stycznia 2014

Get your number

Z braku czasu nie maluję paznokci tak często jakbym chciała. Dlatego też postawiłam ostatnio na lakier, o którym wiedziałam, że będzie długo trzymał się na paznokciach i długo będzie dobrze wyglądał, bez konieczności poprawiania go. Wybór padł na nieużywany jeszcze piasek z zeszłorocznej kolekcji Mariah. "Get your number", to piękny niebieski liquid sand z dodatkiem multikolorowego brokatu. Jego konsystencja jest lekko żelowa i nie tak szorstka jak innych piasków. Osoby, które posiadają długi odrost paznokcia mogą potrzebować trzech warstw, by nie przebijał on spod lakieru (mi wystarczyły dwie) Lakier schnie naprawdę szybko, łatwo się aplikuje. Zmywanie również nie stanowi problemu. Na zdjęciach po czwartym dniu noszenia (zmyty po pięciu)

Na zdjęciach uchwycony bez brokatowego błysku (szarówka za oknem, brak słońca) co mnie bardzo smuci, bo mieniący się wygląda naprawdę oszałamiająco. Lakier idealny na lato.




Pozdrawiam, Polish Girl.

4 komentarze:

  1. Cudowny jest, uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny kolorek !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega wytrzymały - 5 dni !!! u mnie żaden lakier tyle nie wytrzymał :( Zazdroszczę pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny kolor tribala z BPS ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz do powiedzenia coś ciekawego lub zabawnego - nie krępuj się!
Jeśli jesteś tu po to, by napisać coś obraźliwego - odejdź i nigdy nie wracaj.