poniedziałek, 2 września 2013

DS Opulence

Za oknem szaro i deszczowo, postanowiłam więc trochę poprawić sobie nastrój, ale jednocześnie wpasować się w jesienną aurę. Dlatego na paznokcie nałożyłam DS Opulence, który swoimi holograficznymi, tęczowymi drobinami cieszy moje oko, a jednocześnie zakurzoną fioletowo-różową bazą, wtapia się w pochmurną pogodę. Aplikacja nie sprawiła mi trudności, na paznokciach mam dwie warstwy lakieru. Nie bąbluje, szybko wysycha na lekki mat. Zwolenniczkom błyszczącej tafli polecam nałożyć top coat :)






Jak spędzacie deszczowe dni? Dla mnie to idealny czas na czytanie książek pod ciepłym kocem, z kotami na kolanach :)

Pozdrawiam, Polish Girl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz do powiedzenia coś ciekawego lub zabawnego - nie krępuj się!
Jeśli jesteś tu po to, by napisać coś obraźliwego - odejdź i nigdy nie wracaj.