środa, 4 września 2013

Essie Shearling Darling - pierwsze swatche!

Bardzo interesowały mnie pierwsze swatche zimowej kolekcji Essie. Co jakiś czas przeszukiwałam internet i amerykańskie blogi z nadzieją, że może ktoś już dostał nowe kolory do testowania. No i udało się! Oto co znalazłam (źródło)

Sable Collar - brązowa śliwka z miedzianym pyłem.
Shearling Darling - czerwony mahoń.
Mind Your Mittens - błękit z domieszką szarości w zimnej tonacji.
Warm & Toasty & Turtleneck - zimowa lilia.
Parka Perfect - ciemny, morski atrament (z kałamarnicy ;) )
Toggle to the Top - bordo z żurawinowym brokatem.

I jak Wam się podobają swatche? Macie swoich faworytów?

Pozdrawiam, Polish Girl.

2 komentarze:

  1. Brzydko zdjęcia cudze umieszczać, pozwolili?:P

    A co do lakierów, ostatni super ale coś już było takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolili. Adres źródła umieściłam w linku. Trudno pokazywać swatche, gdy kolekcji nie ma na rynku :P Kupować wszystkich lakierów, tylko dla pokazywania jak wyglądają na paznokciu nie zamierzam :)

      Moim zdaniem czym innym jest korzystanie ze zdjęć, które z założenia mają być promocyjne. Bo chyba po to blogerki dostają lakiery? Nim kolekcja wskoczy na półki i pojawią się jakieś przedsprzedaże.

      Usuń

Jeśli masz do powiedzenia coś ciekawego lub zabawnego - nie krępuj się!
Jeśli jesteś tu po to, by napisać coś obraźliwego - odejdź i nigdy nie wracaj.