piątek, 2 sierpnia 2013

OPI przegląd kolekcji

Już jakiś czas temu zainteresowałam się dawnymi kolekcjami lakierów OPI. Buszując w internecie, szukając i drążąc w poszukiwaniu informacji, doszłam do wniosku, że chciałabym się podzielić z Wami, tym co udało mi się znaleźć i wyszperać. Muszę zaznaczyć, że spis kolekcji nie jest tylko moją zasługą i pracą. Posiłkowałam się informacjami znalezionymi na wielu innych blogach oraz stronach. Dla osoby nie mieszkającej w USA, byłoby naprawdę ciężko zgłębić historię amerykańskiej firmy kosmetycznej. Zwłaszcza takiej, która zaczęła podbijać rynek, gdy owa osoba miała lat 6 ;) Niektóre informacje poprawiłam, po zestawieniu ich z kilkoma różnymi źródłami, niektóre mogą być błędne - nie mam stuprocentowej pewności, że spis jest poprawny i w całości rzetelny. Do kolekcji z lat 90 nie udało mi się znaleźć plakatów ani zdjęć displayów - za co przepraszam. Podejrzewam, że po prostu OPI na początku swojej działalności nie reklamowało się w taki sposób jak teraz. Dodatkowo marka wypuszczała tylko dwie kolekcje rocznie (na wiosnę/lato oraz jesień/zimę) a nie tak jak teraz na każdą porę roku, święto, premierę filmu czy z okazji współpracy z "gwiazdami" ;)

Mam nadzieję, że spis Wam się spodoba i będziecie z niego korzystać. Ewentualne uwagi proszę wpisywać w komentarzach.

Pozdrawiam, Polish Girl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz do powiedzenia coś ciekawego lub zabawnego - nie krępuj się!
Jeśli jesteś tu po to, by napisać coś obraźliwego - odejdź i nigdy nie wracaj.