piątek, 1 maja 2015

Przegląd mojego helmera - Lakiery OPI

Co Polish Girl trzyma w drugiej szufladzie swojego helmera? Trzyma OPI. Dużo OPI...

Nie jest tajemnicą, że wyżej wymieniona firma jest moją ulubioną. Ich lakiery lubię za jakość, szerszy pędzelek, łatwą aplikację, to jak i ile czasu trzymają się na moich paznokciach. Uważam, że jest to najlepsza z drogeryjnych marek i z przyjemnością kupuję jej lakiery.

Tak się akurat złożyło, że wszystkie glittery, glassflecki oraz piaski udało mi się zmieścić w jednej szufladzie (kremy i shimmery w drugiej, ale to kiedy indziej...) Widok z lotu ptaka:


I jedziemy! ;)






















Uff.. no i koniec! :)

Pozdrawiam, Polish Girl.

15 komentarzy:

  1. Cudowne kolory!!! Co do firmy jakoś nie pałam miłością, ale jak nadarzy się okazja to lubię czasem kupić.
    Z lakierów, które pokazałaś mam Live and led die, ale miniaturkę. Kolor jest obłędny. W sumie mam chyba aż 5 OPI (2 mini, 3 pełnowymiarowe)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja. Osobiście również jestem fanką OPI, ale cena sprawia, że kupuje je tylko na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję na allegro u Pani Basi albo Pani Edyty za cenę o ponad połowę niższą niż u oficjalnego dystrybutora czy w drogeriach. Linki do kont na allegro znajdziesz na bocznym pasku bloga :)

      Usuń
  3. OPI to również moja ukochana lakierowa firma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny zbiór :) Niedaleko domu mam outlet, gdzie często wstawiają jakieś starsze kolekcje i przyznaję, że 3 razy niższa cena robi swoje - skusiła mnie do wyciągnięcia kilku ciekawych kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknotki, z kilkoma nawiązałabym bliską znajomość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam OPI :D http://kobiecyklimat.blogspot.co.uk/2015/05/OPI.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, to się nazywa kolekcja! :) ja nie pałam jakąś specjalną miłością do OPI, ale mam kilka perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile piękności ! Niesamowita kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja miłość do lakierów hybrydowych makear jest też spora ale Twoja to jest jakiś gigant! aż tylu lakierów to nawet ja nie nazbierałam w całej swojej kandencji i miłości do wszelkich możliwych kolorów. piękne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz do powiedzenia coś ciekawego lub zabawnego - nie krępuj się!
Jeśli jesteś tu po to, by napisać coś obraźliwego - odejdź i nigdy nie wracaj.